Join Whatsapp Group Join NOW
Kya shohar ko yeh haq hai ke woh biwi ke sath ghar mein apni bhen ko bhi rahne de?
Sawal: Meri nand jis ki late shadi hui, magar 5 din ke baad wapas aa gayi, saas sasur foot ho gaye hain, 23 saal se woh mere saath hai, ghar hamara apna yani mere shohar ka hai, mein ab 23 saal baad chahti hoon ke woh doosre bhaion ke paas chali jaye jo sab alag rehte hain,
mere 3 or devar hain, magar na mere shohar us ko doosre bhaion ke paas bhejna chahte hain aur na woh khud jana chahti hai, mein ne apne shohar ki 23 saal se baat maani, un ke ghar walon ko saath rakha, ab un ko meri bhi baat maanni chahiye ke mein alag ho, nand na ho saath, us ne shadi bhi nahi karne dobara, mein is liye pareshan hoon, kya zaroori hai ke woh mere saath rahe? Mera haq nahi alag hone ka ke nand na ho saath mere? Kaise shohar ko manaoon?
Jawab:
soorat e maslah mein agar shohar ne apni biwi ke liye aisa alag rehne aur pakane ka intizam kiya hua jis mein behen ka koi amal dakhal nahi ho to phir biwi ko haq nahi ke woh behen ko dosre bhaion ke paas bhejne ka mutalba kare,
haan agar is tarah ka alag intizam nahi to biwi rehne aur pakane ke alag intizam ka mutalba kar sakti hai, lekin bhen/sisiter ko dosre bhaion ke paas bhejne ka mutalba nahi kar sakti.
Nez biwi ko chahiye ke woh saaila ka shohar jo apni behen ke sath neki kar raha hai is mein biwi apne shohar ka saath de, Allah Ta’ala se umeed hai ke is neki mein mard ki Biwi ka bhi pura pura hissa hoga.
Fatawa Shami mein hai:
“(وكذا تجب لها السكنى في بيت خال عن أهله) سوى طفله الذي لا يفهم الجماع وأمته وأم ولده (وأهلها) ولو ولدها من غيره (بقدر حالهما) كطعام وكسوة وبيت منفرد من دار له غلق. زاد في الاختيار والعيني: ومرافق، ومراده لزوم كنيف ومطبخ، وينبغي الإفتاء به بحر (كفاها) لحصول المقصود هداية. وفي البحر عن الخانية: يشترط أن لا يكون في الدار أحد من أحماء الزوج يؤذيها
قوله ومفاده لزوم كنيف ومطبخ) أي بيت الخلاء وموضع الطبخ بأن يكونا داخل البيت أو في الدار لا يشاركها فيهما أحد من أهل الدار. قلت: وينبغي أن يكون هذا في غير الفقراء الذين يسكنون في الربوع والأحواش بحيث يكون لكل واحد بيت يخصه وبعض المرافق مشتركة كالخلاء والتنور وبئر الماء ويأتي تمامه قريبا
(قوله وفي البحر عن الخانية إلخ) عبارة الخانية: فإن كانت دار فيها بيوت وأعطى لها بيتا يغلق ويفتح لم يكن لها أن تطلب بيتا آخر إذا لم يكن ثمة أحد من أحماء الزوج يؤذيها. اهـ.
قال المصنف في شرحه: فهم شيخنا أن قوله ثمة أشار للدار لا البيت؛ لكن في البزازية: أبت أن تسكن مع أحماء الزوج وفي الدار بيوت إن فرغ لها بيتا له غلق على حدة وليس فيه أحد منهم لا تمكن من مطالبته ببيت آخر. اهـ فضمير فيه راجع للبيت لا الدار وهو الظاهر، لكن ينبغي أن يكون الحكم كذلك فيما إذا كان في الدار من الأحماء من يؤذيها وإن لم يدل عليه كلام البزازي. اهـ قلت: وفي البدائع: ولو أراد أن يسكنها مع ضرتها أو مع أحمائها كأمه وأخته وبنته فأبت فعليه أن يسكنها في منزل منفرد؛ لأن إباءها دليل الأذى والضرر ولأنه محتاج إلى جماعها ومعاشرتها في أي وقت يتفق لا يمكن ذلك مع ثالث؛ حتى لو كان في الدار بيوت وجعل لبيتها غلقا على حدة قالوا ليس لها أن تطالبه بآخر. اهـ فهذا صريح في أن المعتبر عدم وجدان أحد في البيت لا في الدار.”
(کتاب الطلاق، باب النفقہ، ج نمبر۳، ص نمبر ۵۹۹،ط: ایچ ایم سعید)
Faqt Wallaho Aallmuo.
Ref: Darul Ifta Jamiatul Uloom Islamia Binori Town
Fatwa No: 144502101463
Topic: Talaq, Nafaqa o Sukoonat, Biwi ka Nafaqa aur Sukoonat