Join Whatsapp Group Join NOW
Sawal:: Jaankar ghusl farz karne se kya roza fasid hota hai?
Jawab:
Agar ghusl wajib karne se murad biwi se jamaa karna hai aur roza se murad Ramzan ka roza hai, to is ka hukam ye hai ke roza mein jamaa karna se miyan biwi dono ka roza toot jayega aur dono par rozay ki qaza ke sath kaffarah (jo musalsal saath rozay rakhna hai) bhi lazim hoga. Agar musalsal do mah ke rozay rakhne ki waaqeya’tan qudrat nah ho (maslan burhape ya mareez hone ki wajah se) to saath maskeenon ko sadqa-e-fitr ki miqdar gandum ya us ki qeemat dena lazim hai, ek sadqa-e-fitr ki miqdar nisf saa’ (poney do kilo) gandum ya us ki qeemat hai. Ek maskeen ko saath din sadqa-e-fitr ke barabar gandum waghera deta rahe ya ek hi din saath maskeenon mein se har ek ko sadqa-e-fitr ki miqdar dede, dono jaiz hai. Sadqa-e-fitr ki miqdar gandum ya qeemat dene ke bajaye agar saath maskeenon ko ek din subah o shaam, ya ek maskeen ko saath din subah o shaam khana khilade, to bhi kaffarah ada hojayega. Fatawa Shami mein hai.
Aur agar jaan boojh kar ghusl wajib karne se muraad musht zani ke zariye ghusl wajib karna hai, toh is ka hukam yeh hai ke musht zani ke natije mein agar inzaal hojaye (mani nikal aaye) toh is se roza fasid hojata hai aur is roze ki qaza lazim hoti hai, albatta kaffarah lazim nahi hota.
Nayaz yeh bhi wazeh rahe ke musht zani karna sakht gunah hai, ahadith mein is par lanat aur waeed aayi hai, lehaza yeh fi’l-e-qabeih waise bhi najayaz hai, chahe jaaye ke roze mein is ka irtekab kiya jaye.
Ek hadith mein Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya: Saat log aise hain jin se Allah Ta’ala qiyamat ke din na guftagu farmayenge aur na un ki taraf nazar-e-karam farmayenge… un mein se ek woh shakhs hai jo apne haath se nikah karta hai (yaani musht zani karta hai). Ek aur hadith mein irshad farmaya gaya hai ke: Apne haath se nikah karne wala qiyamat ke din aisi halat mein aayega ke us ke haath hamila honge.
Is fi’l se behr-e-soorat ijtinaab lazim hai, aur agar aisa fi’l hogaya ho toh sadaq-e-dil se tauba wastaghfar kare aur roze ki qaza kare.
Dalail:
“(وإن جامع) المكلف آدميا مشتهى (في رمضان أداء) لما مر (أو جامع) أو توارت الحشفة (في أحد السبيلين) أنزل أو لا…….(عمدا) راجع للكل………..قضى) في الصور كلها (وكفر)…..(ككفارة المظاهر) الثابتة بالكتاب، وأما هذه فبالسنة.
(قوله: وإن جامع إلخ) شروع في القسم الثالث وهو ما يوجب القضاء والكفارة ووجوبها مقيد بما يأتي من كونه عمدا لا مكرها ولم يطرأ مبيح للفطر كحيض ومرض بغير صنعه وبما إذا نوى ليلا…..(قوله: أداء) يغني عنه قوله في رمضان؛ لأن المراد به الشهر وكأنه أراد به الصوم ليشمل القضاء ويحتاج إلى إخراجه تأمل (قوله لما مر) أي من أن الكفارة إنما وجبت لهتك حرمة شهر رمضان، فلا تجب بإفساد قضائه ولا بإفساد صوم غيره.”
(كتاب الصوم، باب ما يفسد الصوم وما لا يفسده، 409/2-412، ط: سعيد)
بدائع الصنائع میں ہے:
“وأما صيام غير رمضان فلا يتعلق بإفساد شيء منه وجوب الكفارة، لأن وجوب الكفارة بإفساد صوم رمضان عرف بالتوقيف، وأنه صوم شريف في وقت شريف لا يوازيهما غيرهما من الصيام والأوقات في الشرف والحرمة، فلا يلحق به في وجوب الكفارة.”
(كتاب الصوم، في حكم من أفسد صومه، 629/2، ط: دارالنشر)
البحر الرائق میں ہے:
“(قوله ومن جامع أو جومع أو أكل أو شرب عمدا غذاء أو دواء قضى وكفر ككفارة الظهار) أما القضاء فلاستدراك المصلحة الفائتة، وأما الكفارة فلتكامل الجناية أطلقه فشمل ما إذا لم ينزل؛ لأن الإنزال شبع؛ لأن قضاء الشهوة يتحقق دونه، وقد وجب الحد بدونه، وهو عقوبة محضة فما فيه معنى العبادة أولى، وشمل الجماع في الدبر كالقبل، وهو الصحيح والمختار أنه بالاتفاق كذا ذكره الولوالجي لتكامل الجناية لقضاء الشهوة.”
(كتاب الصوم، باب ما يفسد الصوم وما لا يفسده، 297/2، ط: سعيد)
مجمع الانہر میں ہے:
“فقال (يجب القضاء) وهو تسليم مثل الواجب استدراكا للمصلحة الفائتة (والكفارة) لكمال الجناية (ككفارة المظاهر) بأن يعتق رقبة فإن لم يستطع فيصوم شهرين ولاء إذ بإفطار يوم استقبل فإن لم يستطع فإطعام ستين مسكينا.”
(كتاب الصوم، باب موجب الفساد، 239/1، ط: دار إحياء التراث العربي)
فتاوی ہندیہ میں ہے:
“(النوع الثاني ما يوجب القضاء والكفارة) . من جامع عمدا في أحد السبيلين فعليه القضاء والكفارة، ولا يشترط الإنزال في المحلين كذا في الهداية. وعلى المرأة مثل ما على الرجل إن كانت مطاوعة، وإن كانت مكرهة فعليها القضاء دون الكفارة، وكذا إذا كانت مكرهة في الابتداء ثم طاوعته بعد ذلك كذا في فتاوى قاضي خان.”
(كتاب الصوم، النوع الثاني ما يوجب القضاء والكفارة، 205/1، ط: رشيدية)
فتح القدیر میں ہے:
“(قوله فعليه القضاء استدراكا للمصلحة الفائتة والكفارة) فلو كفر بالصوم فصام أحدا وستين يوما عن القضاء والكفارة من غير تعيين يوم القضاء منها قالوا يجزئه، وقد قدمناه.”
(كتاب الصوم، باب ما يوجب القضاء والكفارة، 261/2، ط: رشيدية)
أخبرنا أبو علي الروذباري وأبو عبد الله الحسين بن عمر بن برهان الغزال وأبو الحسين بن الفضل القطان وأبو محمد بن عبد الجبار السكري، أخبرنا إسماعيل بن محمد الصفار، حدثنا الحسن بن عرفة، حدثنا علي بن ثابت الجزري، عن مسلمة بن جعفر، عن حسان بن حميد، عن أنس بن مالك عن النبي – صلى الله عليه وسلم – قال: “سبعة لا ينظر الله عز وجلّ إليهم يوم القيامة ولا يزكيهم، ولا يجمعهم مع العالمين، يدخلهم النار أول الداخلين إلا أن يتوبوا إلا أن يتوبوا إلا أن يتوبوا، فمن تاب تاب الله عليه، الناكح يده، والفاعل والمفعول به، ومدمن الخمر، والضارب أبويه حتى يستغيثا، والمؤذي جيرانه حتى يلعنوا، والناكح حليلة جاره”.
تفرد به هكذا مسلمة بن جعفر هذا.
قال البخاري في “التاريخ” قال قتيبة عن حميد هو الرؤاسي عن مسلمة بن جعفر عن حسان بن حميد عن أنس بن مالك قال: يجيء الناكح يده يوم القيامة ويده حبلى.”
(شعب الإيمان، السابع والثلاثون من شعب الإيمان “وهو باب في تحريم الفروج وما يجب من التعفف عنها”، 7/ 330، ط : مكتبة الرشد، الرياض)
Faqt Wallaho Aallmuo.
Fatwa No: 144409100351
Fatwa Center: Darul Ifta Jamiatul Uloom Islamia Binori Town
Related Hash Tags:
#GuslFarzKarneSeRozeKaHukam
#JanBhujhKarGuslFarz
#RozeKaHukam
#GuslFarzKarneKaTariqa
#RozeKiAhmiyat
#GuslKaTasawwur
#RozeMeinGuslKaHukam
#GuslFarzKarneKiFazilat
#RozeMeinGuslKiZaroorat
#GuslFarzKarneSeRozeKiBarqat
Same Searcheing queries:
jan bhujh kar gusl farz karne se roze ka hukam
1. Roze ki haqeeqat samajhne ke liye gusl farz karne ka tariqa
2. Roze ka hukam: Kya jan bhujh kar gusl farz karna zaruri hai?
3. Gusl farz karne se pehle jan lena: Roze ka ahmiyat
4. Roze ki fazilat aur uska taluq gusl farz karne se kya hai?
5. Roze ke masail: Jan bhujh kar gusl farz karne se roze ka asar
6. Roze mein gusl farz karna: Fiqhi masail aur unka hal